Rezervirali ste plovilo i osjećate uzbuđenje pred početak vašeg godišnjeg odmora. Prije nego što stignete, evo nekoliko stvari koje biste trebali znati kako bi vaš dolazak i check-in prošli što ugodnije i kako biste svoj odmor započeli na najbolji mogući način!
PRIJE dolaska i check-ina…
Pošaljite nam svoj popis posade: važno je da nam ove podatke dostavite na vrijeme kako bismo mogli pripremiti plovilo za vas i vašu posadu. Vaš će vam agent poslati prazan popis posade ili poveznicu za popunjavanje obrasca. Ako popis posade ne zaprimimo prije vašeg datuma check-ina, to bi moglo odgoditi check-in. Ali ne brinite, razumijemo da su promjene posljednjem trenutku itekako moguće. Ukoliko se to dogodi, osoblje naše baze riješit će to na dan vašeg dolaska. Važno je da nam prije dolaska dostavite svoje podatke.
Pošaljite nam svoje dozvole za upravljanje brodicom i VHF dozvole: prije nego što dođete, moramo vidjeti vaše dozvole kako bismo potvrdili njihovu valjanost i osigurali da su prikladne za vrstu plovila koje iznajmljujete. Ovo je vrlo važno i pomoći će vam da izbjegnete nepotrebne probleme tijekom check-ina. Jedna osoba na brodu također mora imati i valjanu VHF dozvolu.
Zatražite raniji check-in: ako imate rani let ili želite obaviti check-in prije uobičajenih 17 sati, možete zatražiti raniji ukrcaj (13 sati).
Zatražite dodatnu opremu: ako uz najam plovila želite i dodatnu opremu poput SUP-a ili dodatnih jedra, obavezno iste zatražite PRIJE nego što stignete. To će pomoći da ukrcaj prođe glatko i osigurati da sve bude unaprijed dostupno i spremno.
Ukoliko dolazite autom: možete provjeriti postoji li osigurano parkiralište u sklopu objekta marine ili istražiti mogućnosti parkiranja koje su vam na raspolaganju.
Ukoliko dolazite avionom: možete unaprijed dogovoriti transfer preko svog agenta ili charter tvrtke. U protivnom, usluge taksija i autobusa dostupne su izravno u zračnoj luci.
NABAVKA NAMIRNICA: ukoliko ste zainteresirani, postoji mogućnost narudžbe putem interneta s dostavom izravno na vaše plovilo!
Po dolasku…
Molimo vas da u naš ured u charter bazi dođete na vrijeme za check-in te pripremite sljedeće:
ukrcajnu propusnicu
popis posade s točnim podacima
originalnu skipersku dozvolu
originalnu VHF dozvolu
sve osobne dokumente posade
način plaćanja (gotovina u lokalnoj valuti i kreditne kartice)
Check-in procedura u charter bazi Prije ukrcaja i isplovljavanja moramo se pobrinuti i za administrativni dio. Tijekom check-in procedure obavit ćemo sljedeće:
potvrditi konačan popis posade (popis putnika) – tako da ćemo provjeriti sve detalje i dokumente na popisu posade koje ste nam već poslali te po potrebi unijeti izmjene u posljednjem trenutku,
provjeriti sve originalne dozvole za upravljanje brodicom (skiperska dozvola i VHF) koje su prethodno potvrđene e-poštom. Prilikom najma plovila bez posade skiper mora imati valjane originalne potvrde o veličini i tonaži plovila koje zahtijeva Hrvatsko pomorsko pravo, kao i valjanu originalnu VHF dozvolu,
plaćanja: plaćanja turističke pristojbe i dodatne opreme (ako već nisu unaprijed plaćeni) mogu se izvršiti u gotovini ili kreditnim karticama. Prilikom plaćanja gotovinom pobrinite se da pripremite domaću valutu (hrvatske kune HRK) jer ne možemo prihvatiti EUR,
sigurnosni depozit: sigurnosni depozit može se izvršiti u gotovini ili putem kreditne kartice. No svakako prije provjerite prihvaća li se vaša kartica i obavijestite svoju banku o transakciji. Iako je riječ isključivo o autorizaciji, postoji mogućnost da vaša banka ne odobri transakciju zbog dnevnih ograničenja,
osiguranje depozita: ukoliko to već niste učinili, osiguranje depozita možete uplatiti u charter bazi. Prije nego stignete, za više informacija kontaktirajte vašeg agenta ili charter agenciju. Više informacija o osiguranju depozita koje nudimo možete pronaći ovdje.
Nakon što ste sve ovo obavili, naše osoblje u bazi dovršit će svu potrebnu dokumentaciju i obavijestiti vas kada je vaše plovilo spremno za ukrcaj. Cijela vaša posada ne mora biti prisutna u ovom inicijalnom dijelu check-ina tako da ih možete poslati u nabavku namirnica ili mogu sjesti u kafić i odmoriti se.
Ukrcaj službeno započinje u 17:00. Ukoliko je plovilo spremno prije ovog vremena, obavijestit ćemo vas i dogovoriti raniji check-in. Raniji ukrcaj (u 13:00) možete zatražiti i unaprijed uz nadoplatu. Prije samo ukrcaja vratite se u ured i preuzmite dokumentaciju. Nakon toga naši će djelatnici pozvati mornara s kojim ćete obaviti preuzimanje plovila.
Preuzimanje plovila s našim mornarom
Još samo malo i spremni ste za isplovljavanje! Posljednji korak u ovom procesu je preuzimanje plovila zajedno s mornarom kako biste bili sigurni da razumijete sve na plovilu i da je sva oprema u ispravnom stanju.
Mornar će vas dočekati na plovilu ili će stići netom nakon vas. Dajte mu svoju brodsku dokumentaciju kako bi mogao pregledati popis i provjeriti plovilo zajedno s vama. Napomena: ukoliko dođete prije mornara, prtljagu možete ostaviti u kabinama, ali nemojte se raspakirati kako bi mornar imao dovoljno prostora za kretanje.
Tijekom ovog postupka mora biti prisutan skiper ili osoba odgovorna za upravljanje plovilom.
Mornar će provjeriti sve navedene navigacijske, električne i sigurnosne stavke, kao i jedra, te svu opremu i značajke važne za sigurno upravljanje plovilom. Ako imate pitanja, sada je pravi trenutak da ih postavite. Ako primijetite da nešto nije u redu, bilo kakva oštećenja itd., sada je vrijeme da o tome obavijestite mornara.
Po završetku obilaska plovila obje strane potpisuju checklistu i svaka dobiva po jedan primjerak.
Ako mornar ode i vi PRIJE isplovljavanja primijetite nešto o čemu biste nas željeli obavijestiti, možete nas kontaktirati na broj tehničke podrške (naveden u papirima plovila i u blizini navigacijskog mjesta).
Check-in je sada gotov! Nakon što na plovilo donesete namirnice i priključi vam se ostatak vaše posade, vrijeme je da odvežete konope i započnete vašu jedriličarsku avanturu!
Želimo vam dobar vjetar, mirno more i nezaboravan odmor na našem prekrasnom Jadranu!
Još niste našli svoje savršeno plovilo?
Dopustite nam da pronađemo savršeno plovilo za Vas!
Ako ste zainteresirani za kupnju plovila ili vam je potrebna pomoć u planiranju savršenog odmora, kontaktirajte nas i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.
Slobodno nas pitajte bilo što – naš tim je na vašoj strani!
Za sve upite tijekom radnog vremena molimo nazovite naš ured u Splitu na +385 21 332 332 ili nas kontaktirajte putem e-maila croatia-yachting.hr.
Za hitne upite izvan radnog vremena možete kontaktirati naše booking agente na njihove brojeve mobitela, a možete poslati i e-mail te ćete dobiti odgovor u najkraćem mogućem roku: