Naknada za charter i plaćanje

Naknada za charter uključuje pravo korištenja jahte u razdoblju navedenom u ugovoru. Naknada ne uključuje troškove goriva, turističke i boravišne pristojbe te vez izvan matične marine. Unajmljena jahta s kompletnom opremom može se preuzeti tek nakon uredne uplate na račun Iznajmljivača, i to kako slijedi: 25 posto ukupne naknade najkasnije pet dana od potpisa ugovora, daljnjih 25 posto najkasnije 60 dana prije ukrcaja, a preostalih 50 posto najkasnije 30 dana prije početka chartera.
Ako uplate ne budu izvršene do dospijeća, Iznajmljivač zadržava pravo raskinuti ugovor odnosno otkazati rezervaciju i jahtu dati u najam trećoj osobi.

Plaćanje kreditnim karticama

WSPay kao sustav autorizacije i obrade plaćanja kreditnim karticama djeluje kao sustav obrade osobnih podataka te postupa u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća br. 2016/679, kao i strogim pravilima PCI DSS L1 za zaštitu podataka i prijenos podataka.

wsPayWebSecureLogo.png

Sva plaćanja Visa, Maestro i MasterCard karticama putem payment gateway sustava WSPay izvršavaju se u hrvatskoj valuti. Iznos terećenja vaše kartice dobiva se konverzijom cijene izražene u eurima u hrvatske kune prema važećem tečaju. Pri terećenju kartice isti se iznos preračunava u vašu lokalnu valutu prema tečaju kartičnih kuća. Zbog navedene konverzije moguće su manje razlike u odnosu na izvorni iznos naveden na našoj internetskoj stranici.

WSPay upotrebljava SSL certifikat s 256-bitnom enkripcijom i kriptografski protokol TLS 1.2 kao najviši standard zaštite i sigurnosti podataka. Osobni podaci korišteni radi autorizacije i naplate, kao i radi izvršenja ugovora ili ugovornih obveza, smatraju se povjerljivima. Za izvršenje ugovora, odnosno autorizaciju i naplatu, potrebni su sljedeći osobni podaci klijenta:

WSPay ne obrađuje niti koristi osobne podatke osim u svrhu izvršenja ugovora o autorizaciji i naplati.

WSPay jamči usklađenost sa svim uvjetima i odredbama važećih propisa o zaštiti osobnih podataka koji se odnose na izvršitelje obrade, osobito u pogledu poduzimanja svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera, uključujući posjedovanje certifikata PCI DSS L1.

Za plaćanja kreditnim karticama moguće je koristiti sljedeće kartice:

Depozit

Sigurnosni depozit Najmoprimac polaže u početnoj marini pri preuzimanju jahte, i to u gotovini ili karticom. Depozit se vraća u cijelosti ako se pri povratu ne utvrde šteta ili kvar na jahti ili opremi. U slučaju gubitka ili oštećenja opreme, pojedinih dijelova jahte ili same jahte, Iznajmljivač zadržava iznos koji odgovara vrijednosti popravka, nabave i kupnje opreme ili određenog dijela jahte. Ako zbog počinjene štete jahta ne može biti ponovno iznajmljena, Iznajmljivač ima pravo zadržati iznos koji odgovara izgubljenoj dobiti.

Obveze Iznajmljivača

Iznajmljivač je dužan Najmoprimcu predati potpuno čistu i suhu jahtu u plovnom i ispravnom stanju, s punim spremnicima goriva i vode, u dogovoreno vrijeme i na dogovorenom mjestu. Ako iz bilo kojeg razloga navedeni uvjeti nisu ispunjeni, Najmoprimac ima pravo tražiti povrat novca razmjerno danima tijekom kojih jahtu nije koristio. Ako Iznajmljivač ne može staviti jahtu na raspolaganje na dogovorenom mjestu u roku od 24 sata od isteka vremena predviđenog za preuzimanje, niti osigurati drugu jahtu barem sličnih ili boljih karakteristika, Najmoprimac može odustati od ugovora i zatražiti povrat ukupnog iznosa naknade za onoliko dana koliko jahta nije bila na raspolaganju. Najmoprimac može potraživati samo iznos charter naknade, bez prava na dodatnu naknadu štete. U slučaju štete ili kvara na jahti ili opremi nastalih uslijed uobičajenog trošenja, Najmoprimac je dužan odmah obavijestiti Iznajmljivača. Iznajmljivač je dužan po dojavi ukloniti kvar. Ako kvar bude uklonjen u roku od 24 sata, Najmoprimac nema pravo na naknadu.

Preuzimanje i povrat jahte

Najmoprimac preuzima jahtu u dogovoreno vrijeme i na dogovorenom mjestu. Pri preuzimanju Najmoprimac je dužan provjeriti stanje jahte i opreme prema popisu inventara. Eventualne primjedbe potrebno je istaknuti prije isplovljenja. Skriveni nedostaci na jahti ili opremi, koji pri preuzimanju nisu mogli biti poznati Najmoprimcu, kao i kvarovi nastali nakon preuzimanja, ne daju pravo na umanjenje cijene najma. Iznajmljivač zadržava pravo uskratiti predaju jahte ako Najmoprimac iz bilo kojeg razloga nije sposoban upravljati jahtom ili odrediti profesionalnog skipera na teret Najmoprimca. Ako Najmoprimac ne preuzme jahtu u roku od 48 sati, Iznajmljivač je ovlašten odustati od ugovora.

Pri povratu potrebno je ponovno provjeriti inventar s popisa te ispravnost jahte i opreme. Najmoprimac je dužan vratiti jahtu čistu i urednu, bez posade i njihove osobne prtljage, u ugovorenoj marini najkasnije do vremena navedenog u ugovoru o charteru, uključujući i fizičku primopredaju koja traje oko jedan sat. Zbog toga je obvezno uploviti u marinu već večer prije, kako je navedeno u ugovoru. Ako se jahta vrati nakon roka iz ugovora, primjenjuju se sljedeće naknade:
Za kašnjenje do tri sata naplaćuje se jednodnevna naknada najma.
Za kašnjenje dulje od tri sata naplaćuje se trostruka dnevna naknada najma te svi dodatni troškovi.
Kašnjenje se ne može opravdati nepovoljnim vremenskim uvjetima.

Obveze Najmoprimca

Nakon preuzimanja jahte, Najmoprimac podmiruje sve troškove dnevnog veza u lukama ili marinama, troškove goriva, ulja, vode, čišćenja i sve ostale potrepštine, kao i uklanjanje svih šteta i kvarova koji mogu nastati dok je jahta pod odgovornošću Najmoprimca, a nisu posljedica uobičajenog trošenja. Najmoprimac je dužan ploviti unutar teritorijalnih voda Republike Hrvatske. Dužan je poštovati carinske i druge propise, paziti na jahtu i njezinu opremu te ploviti pažljivo, u skladu s dobrom pomorskom praksom, i isključivo u sigurnim vremenskim uvjetima i uz dobru vidljivost.
Najmoprimac, odnosno skiper, izjavljuje da posjeduje potrebna nautička znanja i važeću dozvolu za upravljanje brodicom na otvorenom moru te dozvolu za uporabu VHF radiostanice, koje je obvezan predočiti Iznajmljivaču. Najmoprimac izjavljuje da neće podnajmiti jahtu niti je dati na korištenje trećim osobama, da neće sudjelovati u regatama ili regatnim treninzima, da jahtu neće koristiti u komercijalne svrhe, za profesionalni ili noćni ribolov, te da neće ploviti noću niti u nesigurnim vremenskim uvjetima. Broj osoba na plovilu mora odgovarati popisu posade. Najmoprimac preuzima odgovornost za posljedice nepridržavanja ovih obveza. U slučaju nezgode ili oštećenja jahte ili opreme tijekom putovanja, Najmoprimac je dužan bez odgode obavijestiti Iznajmljivača. Najmoprimac je dužan obavijestiti Iznajmljivača i nadležna tijela ako jahta ili oprema nestanu, ako daljnja plovidba nije moguća ili ako je jahta zaplijenjena ili je državna vlast ili treća osoba zabranila daljnju plovidbu. Držanje kućnih ljubimaca na jahti nije dopušteno, osim ako je drukčije unaprijed ugovoreno. Najmoprimac je obvezan voditi brodski dnevnik, svakodnevno provjeravati razinu ulja u motoru i skrbiti o jedrima.

Odgovornost Najmoprimca

Za štete uzrokovane radnjama ili propustima Najmoprimca za koje je Iznajmljivač odgovoran prema trećim osobama, Najmoprimac je dužan Iznajmljivaču nadoknaditi cjelokupnu štetu, uključujući materijalne troškove i troškove pravne zaštite nastale zbog takvih radnji ili propusta. Najmoprimac snosi izričitu odgovornost za jahtu u slučaju da je bilo koje službeno tijelo zaplijeni zbog neprikladnih ili nezakonitih radnji poduzetih tijekom korištenja jahte. Najmoprimac je dužan platiti sve kazne i troškove proizašle iz vlastitih propusta za koje bi Iznajmljivač mogao snositi kaznenu ili financijsku odgovornost. U slučaju štete ili nezgode Najmoprimac je obvezan sastaviti odgovarajuće izvješće i obavijestiti nadležna tijela (lučku kapetaniju, policiju, liječnike) te Iznajmljivača, a posebno u slučaju nestanka jahte, nemogućnosti plovidbe, kao i u slučaju da su državna tijela ili treća osoba zaplijenili ili oduzeli jahtu ili zabranili daljnju plovidbu.

Osiguranje

Osiguranje je uređeno uvjetima osiguravajućeg društva kod kojega je jahta osigurana. Jahta ima kasko osiguranje i osiguranje od odgovornosti prema trećima. Štete pokrivene osiguranjem koje nisu odmah prijavljene Iznajmljivaču ili osiguravatelju neće se priznati prema polici. U tom slučaju Najmoprimac osobno odgovara za cjelokupnu štetu proizašlu iz neprijavljivanja. Osiguranje pokriva sve štete nastale zbog vremenskih neprilika ili drugih elementarnih nepogoda u okviru franšize, ali ne i štete prouzročene namjerno. Troškovi štete prouzročene namjerno nisu ograničeni iznosom sigurnosnog depozita, a Najmoprimac je dužan podmiriti sve nastale troškove. Štete na jedrima te na motoru nastale zbog nedostatka ulja u motoru nisu pokrivene osiguranjem. Za te štete u cijelosti odgovara Najmoprimac.

Otkaz chartera

Ako Najmoprimac iz bilo kojeg razloga ne može započeti charter, može sam pronaći zamjenskog Najmoprimca uz prethodnu suglasnost Iznajmljivača. Ako zamjena nije moguća, Iznajmljivač zadržava sljedeće iznose:

 50 posto ugovorene cijene ako je otkaz do 31 dan prije početka chartera

100 posto ugovorene cijene ako je otkaz unutar 30 dana prije početka chartera.

Zaštita osobnih podataka

Sukladno Uredbi (EU) 2016/679 (cjelovita Politika privatnosti dostupna je na našoj internetskoj stranici i na zahtjev).
Najmoprimac dostavlja osobne podatke dobrovoljno. Osobni podaci Najmoprimca nužni su za realizaciju zatražene usluge i koristit će se za daljnju komunikaciju. Iznajmljivač se obvezuje da osobne podatke Najmoprimca neće iznositi izvan države niti dostavljati trećim osobama, osim radi realizacije zatražene usluge.
Iznimka prijenosa osobnih podataka trećim osobama odnosi se na ugovaranje osiguranja otkaza ili depozita, osiguranja od nezgode i bolesti, osiguranja od oštećenja ili gubitka prtljage te dopunskog zdravstvenog osiguranja za vrijeme putovanja i boravka u inozemstvu. Ako Najmoprimac ugovori policu osiguranja, osobni će se podaci proslijediti odgovarajućem osiguravajućem društvu. Osobni podaci Najmoprimca čuvat će se u bazi podataka, u skladu s odlukom uprave o načinu prikupljanja, obrade i pohrane osobnih podataka.
Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta Najmoprimac pristaje da se njegovi osobni podaci mogu koristiti u promotivne svrhe Croatia Yachtinga.
Klijent može u svakom trenutku izmijeniti svoju suglasnost, uz poštivanje potrebe za podacima nužnim za ispunjenje ugovora sklopljenog s Iznajmljivačem.

Prigovori

Eventualne prigovore Najmoprimac može podnijeti osobno u uredu Iznajmljivača, a uvažavaju se isključivo u pisanom obliku. Dodatni prigovori uzimaju se u obzir samo ako su dostavljeni Iznajmljivaču najkasnije u roku od 15 dana od iskrcaja Najmoprimca, u pisanom obliku, na adresu: CROATIA YACHTING d.o.o. Dražanac 2/a, 21000 Split, Republika Hrvatska, putem elektroničke pošte: booking@croatia-yachting.hr ili na broj faksa: +385 (0)21 332 331. CROATIA YACHTING d.o.o. dužan je bez odgode pisanim putem potvrditi zaprimanje prigovora istim kanalom kojim je prigovor poslan. Odgovor na prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od njegova zaprimanja.

Rješavanje sporova

U slučaju spora koji se ne može riješiti mirnim putem, ugovorne strane prihvaćaju nadležnost suda u Splitu.

 

Zatražite ponudu